niedziela, 16 października 2016

GORĄCA CZEKOLADA NA JESIENNE DNI

I stało się..już jakiś czas temu przyszła jesień,a wraz z nią jesienna aura.Zaczynają mnie przyciągać sycące ciepłe dania,gorące herbatki i oczywiście moja ukochana gorąca czekolada:)Co najchętniej robicie,gdy pora roku skutecznie zniechęca do aktywności na świeżym powietrzu?.Ja spędzam czas w wygodnym fotelu,otulona ciepłym miękkim kocem,czytając ciekawą książkę z kubkiem gorącej czekolady.A w powietrzu unosi się  zapach wanilii i cynamonu..Oto mój sposób na jesienne wieczory .To doskonała recepta na dłuuugie  wieczory i czas tylko dla mnie:)wieczór mija szybko i przyjemnie.

GORĄCA CZEKOLADA NA JESIENNE DNI


Składniki:
-1\2 litra mleka
-250 ml śmietanki 30%
-150 gr gorzkiej czekolady(można zastąpić mleczną)
-1 laska wanilii
-1 laska cynamonu
-1 łyżka miodu(lub syrop klonowy)
-Pianki marshall


Sposób wykonania:


1. Mleko, śmietankę,wanilię i cynamon  zagotować
2. Czekoladę zetrzeć na tarce
3. Dodać do mleka razem z miodem i zagotować przez chwilkę
4. Podawać z piankami marshall.

                                                                                              SMACZNEGO!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz